11.27.2012

003






Nie ma lepszego źródła pięknych tkanin niż ciucholandy! Nie ukrywam, że mam szczęście do wyszukiwania materiałów o naprawdę niezwykłych wzorach. Szperanie bo lumpeksach to zresztą nie tylko jedno z moich ulubionych zajęć, ale także możliwość zaopatrzenia się w tkaniny za bardzo małe pieniądze. Lubię kupować szczególnie ogromnych rozmiarów spódnice, te bowiem dają największe pole do popisu. Spodenki, które widać na powyższych zdjęciach, powstały właśnie z potężnej spódnicy maxi. Zaczęłam od uszycia "tunelika" na gumkę, następnie wykroiłam spodenki z dużym nadmiarem materiału po bokach (by uzyskać efekt spódnicospodni) i zszyłam obie części ze sobą. Z racji, że materiał jest dość przezroczysty, musiałam uszyć także drugie spodenki z czarnej tkaniny pełniące rolę "halki". Do nauki szycia szortów polecam rozprucie już istniejących i traktowanie ich jako podręcznego szablonu :) 

1 comment:

  1. Nadawanie ubraniom nowego życia... Coś takiego bardzo lubię.

    Angelina_

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...