10.21.2013

Witam po przerwie!

 canterbury, anglia (sfotografowano o wschodzie słońca)

Witam po przerwie! Niestety, nie podołałam zamierzonemu zadaniu, tj. aktywnemu prowadzeniu bloga podczas wakacji. Na szczęście nie wynikło to z braku chęci, lecz czasu. Spędziłam kilka cudownych miesięcy szukając inspiracji na cały nadchodzący rok. I znalazłam ich mnóstwo! Pozwoliłam sobie zatem opublikować maleńki fotoreportaż z moich twórczych poszukiwań...

 whistable, anglia
 white cliffs, dover, anglia
 sagrada famiilia (gaudi), barcelona, hiszpania
 port vell, barcelona, hiszpania
 gotycka dzielnica barcelony, hiszpania
 niezwykle ujmujący widok! broadstairs, anglia
 oceanarium w londynie
  oceanarium w londynie
 pełne inspiracji portobello road w dzielnicy notting hill, londyn, anglia
 pierwszy raz w życiu przyjrzałam się wiewiórzej kitce! jest niesamowita!
 ściana restauracji w portobello road, notting hill, anglia
 westminster, anglia (zapiera dech w piersiach za każdym razem, gdy widzę to miejsce)
 white cliffs, dover, anglia
niezwykle przejrzysty widok na północne wybrzeże francji, widoczne są klify!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...